Shopping och party - livet!

Efter skolan idag var jag och shoppade med mami i Kista. Hittade lite fina kläder att ha på mig imorgon. Det tråkiga är att ni inte får se dom pga att jag har kameran hos Moa och hittar inte grejerna på internet. Verkligen synd, då det var ett vitt linne (dock ett simpelt vitt linne) och en snygg blå kjol till. Tänkte ha det imorgon. Då är det fest!

Sitter och surrar med lite people om imorgon. Har varit rätt krångligt, men saker börjar ordna upp sig. Vi är några från klassen som drar till mitt landställe. Härligt! Party, party.
På lördag sen är det fest igen tror jag. Ska då iväg med Emeline och troligtvis Mathilda Englund-Bäck. Så jäla najs!

Måste sova nu. Mamma hämtar mig 07.20 imorgon. Usch. Vi har gym då. Kommer spy, hatar detta!
Godnatt, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0