Sälen, födelsedagar och mycket sakna

Precis hemkommen från Sälen. Har haft en helt underbar vecka. Allt som var lovat var med. Massa skidåkning, dåliga (riktigt dåliga) skämt, god mat, lite för lite sömn, och en jäkla massa skratt.

Älsklings-Malin fyllde år i fredags också. Det var faktiskt lite komiskt. Jag har sådär på min mobil att jag kan spara typ kom-ihåg grejer. Eller det är mer som en almanacka, men skitsamma. Iallafall så hade jag sparat: " Malin fyller 17 år<3". Då undrar jag, hur i helvete ska jag veta vem Malin är? Pinsamt. Var tvungen att smsa Jossan och fråga. Det är ju inte så att man vill smsa så har man antingen missat dagen eller så fyller kvinnan inte år förän om flera måndar. Jobbigt läge. Men men, jag fick veta att det just var Malin Bergström som hade b-day så jag skickade ett litet gulligt sms. Saknar henne så. Ska nog fan dit och hälsa på någon gång. Puss på dig Hjärtis.

Har saknat alla så himla mycket. Speciellt Moa, mamma och pappa!!
Äsch, nu är jag som sagt hemma och ska kolla på nåra jäkla kort på datan som mamma vill visa. "Skiiiiiiiiiit fiiiiiiiinnnaaaa" enligt hennes mening. Jag säger dock ingenting, så har jag ingenting sagt!
Ska plugga lite nu.
Take care

Kommentarer
Postat av: rebban

welcome home ; )

2009-03-01 @ 16:44:35
Postat av: mallan

haha tack älskling;)!



aa du får garanterat komma upp till kylan och hålla mig sällis! ;D <3333

2009-03-05 @ 06:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0