Så jävla fränt..

När jag ska bädda om i sängen. Alltså byta lakan och täcke och sånt, ni vet? Så märker jag en stor jävla blöt fläck mitt i sängen. Såklart så frågar jag mamma varför i helvete det är bött i min säng och hon kommer in och ser ut som ett levande frågetecken. Och så frågar jag ifall mammas kompis sov över här, och det gjorde hon.
Hemskt! Mammas jävla polare har kissat i min säng. Okej, hon hade varit riktigt full igår men det skiter jag i. Som vuxen människa borde man ändå vara tillräckligt medvetande att man kissat i någons säng.
Dessutom så känner jag att det känns skit konstigt att hon inte sagt nått till mamma att hon gjort det. Man märker väl ändå på morgonen när man ligger där. Herregud! Skitsamma, vi ska tvätta min säng nu iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0