Party like a rockstar

Nä, rubriken stämmer ju inte riktigt in på denna helg. Har faktiskt tagit det ritkigt lugn. Varit hemma mestadels och bara vilat. Skönt det med.
Bara att tagga till nästa helg. Först så ska jag på Bounce med  min kära faster på fredag. På lördag sen är det party hos min Maggie. Då lär det bli karate, brukar bli så i det sällskapet. Hö hö.

Första matchen igår blev lika. Skönt det, för vi höll på att torska i slutet. Men visst, en vinst hade suttit bra. Den senare matchen vann vi.
Den matchen var helt sjuk. Så jävla mycket tjafs och dommarna sög och usch! Det var ett rent helvete. Dom spelade så jäkla fult. Äsch, orkar inte dra upp den skiten. Vi vann iallafall och kom då tvåa i serien. Helt okej.

Ska fortsätta kolla på hockeyn.
Rögle-AIK. Just nu står det 3-1. Jobbigt läge!
Heja Gnaget!

Och med det tackar jag för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0