Östersjön projekt och övningskörning

Sitter och pluggar på Östersjöns projektet. Går fortfarande åt helvete. But I try, I try hard. Det måste skickas in till min lärare innan klockan 18.00 idag. Så jag har exakt...en timme och trettio sju min på mig. Dags för att jobba hårt nu! Pappa kommer och hämtar mig halv sex också.

Planerar med lite people inför helgens bravader. Låter lockande! Måste rensa skallen med lite vänner och alkohol tror jag. Blir nog lite fest och lite mys. På söndag så ska jag och Amanda träna våra små killar igen. Länge sen nu. Ska flytta till mamma igen då också. Härligt!

Ska ut och övningsköra lite med pappa efter maten tror jag. Underbar! Jag har inte kört på flera veckor nu. Det måste sitta som en smäck sen när jag ska köra upp. Det gör jag om 8 månader. Plus 1 år. Orkar inte vänta! Give me 29 Oktober 2010 NUUUUUU!!

Näää, måste plugga och packa lite. Annars blir pappa arg. Det är inte kul.
See you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0