Kort om helgen som varit

Fredagen har jag redan berättat om. Det var det bästa jag någonsin sett!

Lördagen var spårad till en början med drickan och allt. Fast det löste sig och vi släppte loss. Helt sjukt vad det folket dricker och är glada. Såklart, som jag sa, så blev det karate för dom flesta. Haha. Undra hur Lollo mår? Haha.

På söndagen var det "kalas" hos min kusin Fredrik. Vi käkade våfflor och hade det mysigt. Morfar var där också, han såg inte ut att må prima men han var glad ändå. Han skulle till mosters man på sjukhuset.


Skoldagen idag var helt onödig. Jätte försov mig imorse så jag missade innabandyn. Dock gjorde jag inte samma mistake som Jeppe, haha, han försov sig också pga att han inte ställt om sin klocka, haha. Hur kul är inte sånt liksom?

Jag la precis på med Kim, eller min mobil dog rättare sagt.
Ska jobba med min läxa nu, hehe. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0