Jävla bitterf*tta!!

Jag fattar inte hur man kan vara så grinig. Helt galet.
Det var när jag frågade om jag kunde få testa afroliven en gång utan att behöva betala. Så jag vet om det är kul liksom.
Först frågade jag hon som håller i själva dansen. Hon sa att jag skulle prata med dom i simhallen, i reseptionen alltså. När jag kommer dit och frågar så fattar inte första tjejen vad jag menar. Så kommer det en tant som frågar vad jag undrade om. Så berättade jag att jag vill testa afroliven utan att betala en gång, bara för att se om det var för mig.

Tanten:
Njaa..det är ju såhär att man betalar för sex gånger.
Jag: Jo jag vet, men jag vill bara testa en gång för att se om det är roligt. Jag har aldrig dansat det förut.
Tanten: Ahaa..men njaa..jag vet inte. Den här gruppen har bara tre gånger kvar. Så halva deras "termin" har gått.
Jag: Men jag kan ju testa nu, idag, en gång för att sen veta om det är kul eller inte till nästa "termin". Så slipper jag slösa en gång då liksom.
Tanten: Men nej! Det går inte nu. Okej?
Jag: Aja..hejdå!!

Fattar inte hur man kan vara så bitter?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0