Järfälla IBK vs Handen IBK

Fick höra igår att mammas jobbarkompis har en dotter som spelar i Handen IBK F-93. De har en målvakt som har helt sabbade knän och ska opereras tydligen och en annan målvakt som har problem hemma och som sällan tränar och så. Funtar på att kanske gå dit. Ända nackdelen är att det ligger långt åt helvete, verkligen åt helvete!

Dock känns det fel att lämna Järfälla. Men som det varit denna säsong så kan jag inte gå tillbaka. Känner inte att det funkar såhär. Jag skiter i om det kommer nya tränare eller inte. Jag klarar inte av att gå tillbaka. Känner mig inte välkommen.
Fast jag känner också lite "sorg" att lämna Järfälla. Har ändå spelat där sen jag började, när jag var sju år. Det är ju ett tag. Men vi får se.

Ska prata lite mer med mamma om det också. Är lite sugen faktiskt. De går också upp i 1an och det är ju inget minus liksom.


Kommentarer
Postat av: A

du är mer än välkommen det vet duu!!!!!!!! kom tillbaka <3

2009-03-11 @ 17:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0