Jag är en förstörd männiksa

Jag kan inte tro att det är sant. Hellre dör jag känns det som i dagsläget. Imorgon ska jag vara i löthallen 8.00. Eller då ska jag vara där, ombytt och klar för gym med våran lärare. Yippi!  Jag måste åka 7.09, och det är ännu mer yippi. Jag orkar inte.
Och imorgon åker mamma till Thailand. Skjut mig! Jag vill också. Hon ska vara där i två och en halv vecka. Och sen åker Pussy-Mari och Malin till Dubai på tisdag. Fuck dom också!  Nej men själv ska jag ju vara hemma och mysa i Sverige, det är ju trots allt vårt moderland.

Nej. Nu ska jag sura på att alla drar utomlands ett tag till. Kanske tröst-äta lite glass också. Så får vi se vad jag hittar på. Kanske blir nått helvilt som ett bad. Herregud, det skulle vara nått.


Jag älskar dig


Du och din syster tigger spö! (Obs! Denna bild är snygg. Snygg och helt nyktert. Kommentera gärna!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vet att du är fett avis älskling:D<3<3<3<33<3<3<3

2009-03-20 @ 22:56:12
URL: http://vbarvg.blogg.se/
Postat av: malin aanerud

haha ha det så bra hemma gumman, ska tänka på dig i värmen:D:D<3<3

2009-03-21 @ 11:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0