Innebandymys och gäster

Vaknade för ett tag sen av att pappa kastade Wille på mig och att han kommer och ska bädda ner sig och bara vara jobbig. Fast jag överlevde. Och tur är väl det. Nu har jag precis ätit frukost och det bara sprutar Lars Winnerbäck ur högtalarna där nere! Wonderbart. Solen skiner och det finns inget annat humör att vara på än glad.

Har match 11.30 i Sollentuna. Samling 10.45. Kanske dags att börja byta om och dra sig vidare dit då. Har match ikväll också i Kallhäll. 17.30.
Men så kommer också min syssling från Finland och hälsar på med sin lilla söta son på 8 månader ikväll. Vi får väl se hur det blir med den saken.

Skriver senare.
Kyss och smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0