I had a party last night, I'm sorry you coulden't come, but your boyfriend did…TWICE

Idag har skolan varit helt okej. Det är ju som sagt fredag. Dock inget partande för mig idag, ska iväg och kolla när Patrik spelar innebandy. Dom har kval mot Mullsjö idag. Lycka till, grabben!

Ska snart iväg med mamma och äta lite gott på söder innan vi åker och kollar matchen som är i Eriksdalshallen. Måste säga lycka till till Moa också som har stadslags träning idag. Lycka till, gumman!

Imorgon har jag två val. Antingen är jag hemma och tar hem nåra kompisar äter, dricker lite gott och kollar på melodifestivalen eller så frågar jag om jag får åka med Empan hem till Melina. Hmm..vi får se. Vet inte vad jag orkar.
På dagen ska jag iallafall med Moa och fika med hennes kompisar från Sportscamp. Tydligen rätt roliga prickar, hehe.

Ska dra, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0