I do it like I wanna do and do the shit infront of you

Godmorgon för visst. Bara ett hej för andra.
Jag har varit och tränat små killarna imorse. Gud vad söta dom var. De hade tydligen saknat mig och Amanda skit mycket nu under alla gånger vi har varit borta (enbart två gånger jag varit borta och Amanda en).
Jag ska strax åka iväg med mamma till Stadium för att kolla på nått. Efter det ska vi vidare till Kista där jag ska träffa Anna och Mickan för att shoppa.
Julklappen ni vet.
Den som är lite försenad ni vet.

Efter Kista ska jag vidare på match i Vikjsö. Ingen aning om vilka vi möter och hur mycket jag kan spela. Skadad i knät för er som inte vet eller inte kommer ihåg. Ska iallafall försöka spela så mycket som möjligt. Ska bli roligt har saknat innebandyn en del nu. Har inte fått träna innebandy på fleeeeeeera veckor.

Måste kila nu.
Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0