Hate me for allt the things i did, but it wasn't me in another girls bed!

Allt är åt helvet. Vet inte vart jag ska ta vägen eller vad jag ska göra. Vad jag än säger eller gör så blir det fel. Ingen fattar, inte ens Moa. Och hon brukar ändå förstå mig. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Hur ska jag få det som vanligt igen, eftersom du inte verkar bry dig så mycket. Jag har iallafall försökt några gånger.
Livslusten rinner ur mig.

Jag saknar mamma också. Två och en halv vecka, sen är du hemma igen.
Jag älskar dig!

Fuck allt jag sa, fuck allt som var bra.
Och skillnaden som går att se från igår till idag.


Kommentarer
Postat av: Moa

jag förstår visst, gumman! men ni måste prata i verkligheten inte på sms eller msn liksom, funkar inte. vet att det är svårt, men ni MÅSTE prata!!

jag älskar dig bästavän, finns alltid för dig, det vet du! <3

2009-03-22 @ 00:14:04
Postat av: Jennifer

Grejen är att vi pratar inte ens på msn eller sms. Det funkar inte. Jag kan inte prata med människan. Det går inte. Känns bara som att jag kommer säga fel saker och grejer. Det funkar inte. Jag vet inte vad jag ska säga. Jag orkar inte. Men orkar inte han bry sig så skiter jag också i det. Jag bryr mig inte!!!



Jag älskar dig också, det vet du. Du är bäst!<3

2009-03-22 @ 18:23:38
URL: http://youneverwalkalone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0