Härlig dag. Yeah right!

På innebandyn så halkar jag och ramlar rätt in i väggen och faller ner på golvet. Japp. Så ser min morgon ut. Mår sisådär men garvar bara åt hela händelsen. När vi sen äter lunch mår jag så jäkla illa och har så himla ont i huvudet att jag bara vill ut och ta frisk luft. Fundrar på att åka hem en kort sekund, men Moa ville inte att jag skulle åka själv. I och med att jag kan svimma ganska lätt om jag har en hjärnskakning alltså.
Pallrar mig till skolan och mår inte så bra. Pratar med våran mentor som säger att jag ska gå direkt till sjuksyster. Dock var hon inte där så jag ringer pappa och han kom och hämtade mig. Vi åkte till vårdcentralen och hon sa att det bara var en rejäl smäll och en liten hjärnskakning. Skulle hem och ta det lugnt men inte sova, det är tydligen farligt.

Så..just nu kollar jag på Ugly Betty och pratar med Magge om helgen. Försöker också få Patrik att hämta mig till deras match. Apropå Patrik så ringde han mig idag. Skitgullig haha. Undrade när mamma kom hem och så. Söto!

Ska kolla vidare på Betty och fortsätta prata med Maggie.
Lycka till alla i klassen på provet idag också. Pusspouss

Kommentarer
Postat av: Moa

HAHAHAHAHAHAHAHA, förlåt gumman men det va gaaaaalet kul!! hahahahahah <3

2009-03-26 @ 23:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0