Fredag på landet

Det blev en härlig fredagskväll. Gott folk, vi hamnade mitt i skogen. Men det hindrar oss inte från att festa galet. Livet! Riktigt najs. Kan inte förstå att ingen blev mer full än vad vi blev. För det var en jäääääääävla massa glasflaskor och ölburkar imorse. Herregud säger jag bara.
Moa blev nog riktigt besviken på att singstar inte funkade. Blev till att lysssna på när folk som verkligen kan sjung. Cd alltså!

Vaknade upp imorse och kände att magen hade vänts upp och ner. Kändes väl kanske si-sådär, men jag lever.
Kul att man får sms från Jonte imorse också som frågar: "Lever ni?".  Killen kände sig dålig igår och kunde inte följa med. Stackare!

Skulle dragit ut med Empan och Madde på lokalfest idag, men antar att det inte blir så. Är lite för trött och seg för det tror jag. Ska dra ner till Ica med pappa och köpa god mat och sen glass och kolla på melodifestivalen. Låter som en galet härlig lördag!

SKa hjälpa pappa nu. Pöössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0