Ett dygn sedan

Ja, det är ungefär ett dygn sedan jag skrev. 23 timmar och 23 minuter.
Det hände faktiskt inte så mycket igår. Onödig skoldag. Jag och Moa "jobbade över" lite och hade lite extra matte på eftermiddagen. Det gick faktiskt bra.
Efter skolan så mötte jag Empan i Komethallen och vi solade våra 25 min. Vi skulle egentligen simma men Empan hade glömt bikini. Iallafall så åkte jag till ica och Empan till Jakan. Under bussturen så lös solen på oss genom fönstret. Och båda bara satt och njöt och pratade gamla sommarminnen och vad som händer under sommaren 2009. Jag hade ju tänkt bjuda ut ett gäng till landet och vi snackade om vilka som skulle komma och om hur det kunde vara.

Killarna står vid grillen.
Tjejerna går runt med ett vinglas i handen och snackar skit. Dukar lite.
Solen skiner.
Äter ute med solnedgången i ryggen.

Vi blev sådär lagom sugna. Ville bara ut idag, nu!
Ett helvete att behöva vänta på denna svenska sommar. Fast livslusten har varit kvar ett bra tag nu. Annars brukar jag tappa den efter ett tag. Men solen fullkomligt LYSER och åh, det är så skönt.

Ska kolla på Vakna! Med The Voice innan jag drar mig till skolan, eller träningen är det ioförsig.
Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0