Dö dö dö dö!!!

Fuckad dag idag. Orkar inte gå in på detaljer. Men de flesta vet vad det handlar om.
De som får mig att vara glad och inte verka så nere är definitivt Moa! Och mamma och pappa måste jag säga. Riktig livsglädje från dom tre alltså! Finns inget bättre.
Äsch, ska lämna detta tråkiga ämne. Orkar inte med människan bara.

Herrarna lirade idag också. Jag och Moa åkte direkt efter skolan till Jakan. Träffade Rebecca, Josefin, Josefine och Malin. Roligt! Hade velat träffa Empan men den sötnosen var sjuk, tråååkigt. Får träffa henne en annan dag.

Nu ska jag leta reda på en låt till Alex, jävla jobbig unge alltså. Vet ju inte ens vad låt-jävlen heter. Men får leta vidare, vad gör man inte liksom?

Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0