Diva is the female version of a hustla

Idag har skolan faktiskt varit riktigt rolig. Kan bero på Moa och en till. Tack för att du är som du är nu. Jag och Moa följde med Jonathan till subway efter skolan och åt varsin macka och sen drog jag och Moa hem medans Jonathan åkte på träning.

Och juste..jag har blivit skit tung i skolan. Vg-Mvg i allt. Vad har hänt? Vi fick se vad vi fick på våra Unicef grejer, om ni kommer ihåg? Iallafall så fick jag en pil uppåt som betyder Vg-Mvg. Sjukt, haha. Glad är jag iallafall.

Försöker få Magge att skaffa en blogg också. Går sisådär. Hon vägrar typ. Vägrar inse att hon inte behöver skriva varje dag och om så jätte intressanta saker hela tiden. Vad skriver jag om som är så intressant liksom? Haha. Mitt liv, men hur intressant är det för er liksom? 

Ska hjälpa mamma, städa, äta, åka till gymmet, gymma, simma och sen sola. Kommer nog inte skriva så mycket med idag kanske. Eller vem vet? Jag lär logga in senare och kanske skriver nått litet sen.
Take carreeee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0