Välkommen kära sol. Välkommen

Äntligen lyser solen. Thank god!

Idag gifter sig Viola Enarssons (inte kompis med henne, men läs hennes blogg, vajola.blogg.se) mamma och pappa. Hennes mamma är sjuk i cancer. Underbart att dom får sol då! Läs hennes blogg. Den är jättebra!

Idag ska jag städa och jag skulle träffat Jossan. Men eftersom min städning tar hundra år så bestämde vi att vi ska ses när jag kommit hem från Kroatien. Det blir bra. Därför ska jag nu städa och sen drar jag nog över till Skottes och stressar Julia och Amanda med deras packning. Moahahaha. Dom åker till Italien imorgon, lyckosar!!

Tacka fan för sol idag iallafall. Fast det ska ju bli dåligt väder framåt midsommar igen. Suck! Menmen, alltid klarar man sig. Bara Emil är med så...

Måste städa klart.
Ciao


Rebecca, har inte jag den där skjortan hemma hos dig? :P


Kommentarer
Postat av: rks

jo det har du ;))

2009-06-16 @ 13:15:27
URL: http://rks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0