STUDENTEN!!

Nope, inte för mig. Men för min kära granne hemma hos pappa. Han tar studenten imorgon. Alltså måste jag och pappa hitta någon present till honom för mottagningen på eftermiddagen. Hatar sånt. Hittar aldrig något bra. Men eftersom han är så fotbollsfacsinerad så tänkte jag och pappa köpa biljetter till Sverige-Danmark, dock var dom slut. Så vi får hitta nånting annat.
Suck..

Dessutom så är det någon jävel som plingar på dörren här hemma nu. Två gånger. Ena gången så gick jag och kollade och då var det ingen där. Nu senaste gången så orkade jag inte gå och titta och så plingade det inte nå mer. Fyfan..måste ringa mamma..

Stömmen försvann för en kort sekund nu också. Vafan händer här! Jag höll på att bajsa nermig.. Ringde iallafall mamma och hon sa att det inte var någon fara...skönt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0