Sommarlov

Dåså. Då har man gått ut första året på gymnasiet. Det har helt klart varit ett bra men ändå sådär år. Man har lärt känna nya människor, och lärt känna dom man kände innan bättre. Och vissa har man insett att dom är....inget att ha.
Det känns faktiskt rätt bra att ha gått ut nu. Då är det bara två år kvar som väntar, det är riktigt soft!  Började garva lite när mamma sa såhär när vi satt och åt på La Gondola:
"Ja älskling. Nu börjar du bli stor och vuxen. Det var länge sen du sjöng 'under eken hörs vår sång, som vi sjunger gång på gång....'.
Jag: "Ja men mamma...det var ju senast i 6an. Och jag har ju liksom gått ut 9an redan. Känns lite mysko att du kommer med det nu. Att du inte sa det i typ 8an eller 9an då. 
Mamma: "Nej jag vet. Men det var nu jag kom på det......." Får nästan tårar i ögonen. "Åååh..Snart tar du studenten också. Och flyttar hemifrån. Min älskade dotter..."
Jag: "Jo sant. Men jag flyttar inte till världens ände...coola ner nu!!" 

Fast jag uppskatttar det! Tvivla inte på det, mami!

Nu ska jag kolla nåra avsnitt av OC och sen sova. Imorgon blir det att kliva upp när jag vaknar, äta en rejäl frukost. Powerwalka till Komet för att sola och sen Powerwalka hem. Naaaaaaj! Blir lite förberedningar inför fredag då det är 18-års fest. Ska också iväg och kolla på Björkebys bal. Rebecca och Josefin är ju där. Tror dom kommer bli skitfina!

Godnatttttttt


Våran bal i 9an.
Sebbe, jag, Micis och Chrippa :) saknar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0