Shopping i stan

Igår var jag då hemma hos fam. Skotte och grattade Jonatan. Dessutom så kom Pelle (Julias pojkvän) och så fick vi gratta honom också. Vi åt god mat och drack gott. Mycket najs.

Drog sedan med Pelle och Jonatan till ICA och drog hem sen. Åkte med Julia hem till henne och lånade box 1 och 2 av OC och sen drog jag hem igen. Kollade någon film med mamma, den var aaaaaaaaaaaaaaaaaaaas bra! Sen la jag mig och kollade på systrar i jeans 2 och sen somnade jag.

Skulle in till stan med Moa men hon pallade inte nu för att jag ändrar mig hela tiden. Sorry för det!

Ska hjälpa mamma att kakla i köket nu. Det blir så jäääääääääävlaaaaa jävlaaaa fint!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0