Om en vecka är det sommarlov..

Sista skoldagen denna vecka. Underbart härligt!
Imorgon är jag ledig och på fredag är jag ledig. Jättejätte skönt. Imorgon kväll ska jag och frugan på bio. Kanske får henne att inte tänka på allt dåligt just nu. Jag älskar dig så, bästavän!

Träffade Emeline och Ibbe idag också. Jättekul att se dom. Speciellt Empan. Har saknat henner jätte mycket. Det var så himla länge sen. Vi ska ses på tisdag igen.

På måndag och onsdag så är jag barnvakt åt mina söta Simone och Leon, love it! Får massa money också. Ska även sova där på måndag. Det blir mysigt.

Ska kolla tv nu.
Kyssss


Jag och Empan påväg upp till Kloten. Vintern 07

Kommentarer
Postat av: empan

Saknat dig massor oxå ! fan vilka minnen den dära bilden väcker :) saknar gammla tider !

2009-06-03 @ 20:11:31
Postat av: Anonym

Saknat dig massor oxå ! fan vilka minnen den dära bilden väcker :) saknar gammla tider !

2009-06-03 @ 20:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0