I väntan på papsen

1. Hur gammal är du om fem år? 21
2. Vem var den sista du träffade? Är med Magge och farmor nu
3. Hur lång är du? 162 cm...typ
4. Vilken var den senaste film du sett? OC
5. Vem ringde du senast? Magge
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Nej tyvärr, jag åker idag. Typ halv 6<3 (till frugan) 
7. Vad är dagens planer? Åker till Järvsö typ halv 6. Inget annat planerat
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsa
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Några timmar sen
11. Vilken ögonfärg har du? grå, blå
12. När vaknade du idag? Typ halv 11
13. Har du någon gång hittat en katt? Japp
14. Vilken är din favoritplats? Thailand eller skärgården på en kompis landställe
15. Vilken plats föredrar du minst? Offentliga toaletter
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Utomlands, hoppas jag
17. Vad skrämde dig som barn? Spindlar och ormar. Annars var jag rätt tuff ;)
18. Vem fick dig att skratta senast? Magge
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja faktiskt
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Jag är ju inte helt naken. Men trosor och tshirt
22. Hur många kuddar har du i sängen? Hos mamma: 5st, hos pappa: 4st
23. Hur många landskap har du bott i? Ett. Om inte några nätter eller veckor räknas
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Japp
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror på vart. Utomlands: ALLTID barfota. No matter what! Sverige: Oftast strumpor
26. Är du social? Ja det tycker jag.
27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerrys
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Shoppa och resa
29. Tycker du om kinamat? Yes
30. Tycker du om kaffe? Yes
31. Vad dricker du till frukost? Mjölj, oboy
32. Sover du på någon särskild sida? Nej mitten om jag är själv. Annars innerst. Då beror det på hur sängen står 
33. Kan du spela poker? Haha nejnej
34. Tycker du om att mysa? Ja, verkligen!!
35. Är du en beroendemänniska? Aa lite
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej. Men mina grannar och barndomsvänner fyller år dagen inann
37. Vill du ha barn? Absolut
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet utomlands annars pool
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och nöjen
42. Äger du dyra smycken? Njaae..
43. Har du någon gång testat narkotika? Nope!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En gaffel med pannkakor på
45. Vem är den roligaste människan du känner? Pappa tror jag
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett på benet som jag fick när jag var i Thailand med Mathilda och mamma för typ två vintrar sen. Vi åkte moppe och halkade på grus..
47. Vad har du för ringsignal? Michelle Branch - You're everywhere to me 
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Några tror jag
49. Flirtar du mycket? Nja..föredrar att bli "flirtat" med
50. Vart togs din profilbild för din blogg?  På min 16-års middag hemma hos mamma
51. Kan du byta olja på bilen? Nej, vet inte vad det är..
52. Har du fått fortkörningsböter? Nejnej
53. Vilken var den senaste bok du läste? Snabba Cash
54. Läser du dagstidningen? Hmm..nope
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Haha aa på platsen
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? 105,1 i pappas bil
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Vad jag skulle handla
59. Hur mycket pengar har du på ditt konto just nu? Ingen aning. Inte så bra på att hålla reda på mina pengar..
60. Vilka personer utmanar du? Utmanar på vad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0