BÄSTAVÄN!!


Skin skin som den sol du är, låt hela världen se ditt vackra leende.

Jag vet att du har det jobbigt. Och just därför vill jag att du ska veta att jag älskar dig så otroligt mycket och att jag finns här för dig i vått och torrt. Oavsett vad så finns jag här. Jag kanske inte har dom bästa svaren eller så, men jag lyssnar alltid. Tar åt mig.
Jag tål inte att se dig helt nere och ledsen. Du gråter som du aldrig annars gör, du pratar inte som du annars gör, du skrattar inte som du annars gör, du äter typ inte som du annars gör. Jag hatar det. Och det jag hatar mest är att jag inte kan göra nått åt saken. Jag mår så dåligt över det.

Men jag hoppas att du nu fattar hur mycket du betyder.
Du är min bästavän.
Glöm aldrig det!
Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Moa

jag älskar dig också bästavän! finns ingenting du kan göra, finns bara en person som kan fixa så att jag inte mår såhär men de kommer han aldrig göra så jag får stå ut helt enkelt. fast helt enkelt är det inte men jag får försöka! älskar dig <3

2009-06-04 @ 19:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0