18-års fest och Kroatien

Blev alldeles för mycket av det goda igår. Usch! Mår sådär. Känner mig måttligt spy-färdig hela tiden. Ska nog sätta på OC snart. Jag är besatt!

Gårdagen dårå.
Jag och Moa började föra och äta middag hos min faster. Sen drog vi till Fruängen till halv 9. Träffade Schantz och snackade lite. Härligt. Efter ett tag så gick vi till lokalen och vi var bland dom 50 första så vi fick varsin drink. Rätt god. Festen startade vid 21.00 och då började de flesta rulla in. När klockan var typ halv två så avbröts festen, ingen fattade varför. Iallafall så drog alla. Vi tog tunnelbanan till centralen. Och på tunnelbanan träffade vi Lars från Idol. Gosh! Härlig kille hahahaha.
Jag och Moa var hemma runt halv 4 och somnade dirr. Trött som fan! Idag blir det chill hemma med mamma. Imorgon ska jag äta middag med pappa, farmor och faster. "Kalas" för farmor och pappa som fyller år.

På torsdag bär det av till Järvsö, där jag firar midsommar. Mycket najsigt! Alla dom bästa är där(utom Moa...). På lördagen drar jag, pappa och troligen mamma hem. För på söndag drar jag och pappa vidare till Kroatien. Yeah you heard me! Där blir vi kvar en vecka med massa dyk-turer, bad, sol, god mat och dryck och en mysig vecka med älskade pappa.


Jag i Rom när jag och mamma hade varit i Kroatien 07. När vi skulle hem så hade planet gått sönder och det planet som hade kommit från Sverige var för litet. Så det var jag och mamma och sen tre par till som inte kom med planet hem. Vi fick spendera en natt i Rom. Det tackar vi för!

Nu ska jag checka lite OC.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0