"When i look at you my mind goes on a trip"

Skulle vara en mysig hemmakväll med mamma igår, men slutade en öldrickande och mys hos Stefan Kb.
Så.Jävla.Nice.
Sen följde Stefan och Asp med mig hem vid halv 2-2, som dom lovat. TAxi blev det, onödigt men Stefan betalade, så why not? Söt. Du är bra att ha!

Idag har jag bara chillat med mamma. Vi åkte till Mio och köpte en ny byrå och lite mys grejer till mig rum. Blev super snyggt. Jätte nöjd!
Nu ska bara ramar till alla bilder på mig och Tilda från Thailand inhandlas. Det blir nog imorgon, då jag och mami ska till stan och mysa lite. Blir nog middag och bio också. Härligt.

Min älskade kusin kom hem idag också. Hon kom hem från två veckor på Rhodos. Hon hade tydligen haft det suuuuuper bra och ville inte hem. Sötis!
På tisdag åker jag, mamma, moster, Fredrik och Mickan till Riga. Jätte skönt.

Kommer  en bildbomb snart.
Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0