No life

Jag har insett att min senaste kyss:  var för väldigt länge sen
Jag lyssnar på: rihanna - ps. im still not over you
Jag pratar: väldigt mycket. och ibland lite för fort
Jag tycker om: mina nära och kära
Jag avskyr när folk: ljuger och leker något som dom inte är
Min bästa vän är: Moa Tschöp
Min första vän heter: Magdalena
Kärlek är: Ett helvete
När jag borstar tänderna: Gör jag det så fort som möjligt
När jag lagar mat: Blir pappa och mamma glada
Jag tänder på: Fina leenden, magmuskler och tatueringar
Det sexigaste yrket är: Brandman
Det är charmigt när: En kille bryr sig oerhört mycket om en tjej
Jag är rädd för: Mörker
Den värsta känslan är: Att bli sårad och lämnad ensam
Den bästa känslan är: Riktig kärlek och lycka
Jag är bäst på: Att göra pappa irriterad
Jag är sämst på: Att hitta en bra kille
Om jag va ett djur skulle jag vara: En tiger
Jag kommer alltid att vara: Den som har lite halv taskig självkänsla och den som alltid alltid alltid kan hitta fel på sig själv och andra människort
Det finaste som finns är: Bra vänner och killar
I sommar: Varit utomlands två gånger (blir tre), och ändå inte blivit så jävla brun -.-
Sist jag grät var: Idag
Jag kan: Om jag lägger ner mer tid på saker och ting
När jag vill tänka går jag: Och lyssnar på musik
När jag bakar så bakar jag: Kladdkaka
Min mobiltelefon är: Blå
När jag vaknar på morgonen: Kollar jag på klockan
Innan jag går och lägger mig: Borstar jag tänder och kissar
Just nu tänker jag på att: Gå och sova och allt jag måste göra innan Turkiet
Bebisar är: Små urgulliga människor
Idag har jag: Målat, varit med Magge och blivit irriterad på pappa
Ikväll ska jag: Sova
I morgon kommer jag: Träffa kompisar och måla
Jag vill verkligen: Hitta en underbar kille som inte är som alla andra

Kommentarer
Postat av: isabella

sv: hehe aa kanske, beror på vad du ska göra haha. är inte jätte bra på att fixxa blogge och skit :D haha

2009-07-29 @ 08:13:44
URL: http://perfects.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0