Ingen uppdatering från gårdagen..

Sorry..
Orhan kom till mig en stund. Vi satt ute och chillade och snackade. Efter det tog jag bussen till Kista där jag mötte mamma och vi shoppade slut hela mammas konto, haha.
Jag fick: En klänning, ett par leggings, en kort linne, ett långt linne, en kjol, två bhar och tre par trosor. Väldigt nöjd med det. Dock fann jag inte det jag åkte till Kista för att köpa, en jeans jacka.

När vi kom hem kom Emmelie förbi och jag slingade hennes hår. Det blev skitfint, tycker jag. Myste sedan med mamma och Emmelie framfrör tvn tills Emmelie gick hem.

Emmelie kom förbi idag igen och käkade lunch, och nu har hon precis gått hem för att packa och sen åka till Gävle och hennes pojkvän som ska ta körkort där uppe.
Själv ska jag städa mitt rum och packa allting från mamma, eftersom jag åker till landet imorgon med pappa och sen hem till pappa för att sen åka till Turkiet på onsdag morgon.


Mallis, ett år sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0