Dont let them say you aint beautiful, they can all get fucked just stay true to you

Jag, pappa och Anna åt en underbar middag tillsammans och kollade sen på två extremt dåliga filmer. Den första var Burn after reading, bara crap! Skit dålig, verkligen ingenting som rekommenderas! Den andra var The wrestler en sådär film, hann inte se klart hela men den var ingen höjdare!

Träffade N utanför mig också senare på kvällen och hälsade lite. Mycket trevligt! Det var otroligt länge sen. Gick sen en promenad med Amanda och pratade om allt mellan himmel och jord. Mysigt!

Imorgon ska jag träffa N och sen ska jag till Jakan och träffa M och sen vi hem till M och laga mat, dricka vin och röka lite. Så jävla najs! Även fast det inte var länge sen så måste vi snacka lite.

Nu ska jag kolla lite tv och sen dra och sova.
Sovgott!!


Baby och jag i Riga

Kommentarer
Postat av: Anonym

N och M vilka är det?

2009-07-21 @ 01:29:09
Postat av: Jennifer

Om du ställer om frågan, och då inte skriver anonymt så kan du få svar på det!

2009-07-21 @ 19:28:20
URL: http://youneverwalkalone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0