Veckans bravader

Måndag: Träning med skolan, skolan, Emmi, kickboxning, mental coach och sen prommis med Rebecca. HON FYLLER OCKSÅ ÅR IMORGON, GRATTA HENNE. DON'T FORGET!
Tisdag: Skolags match och snack med tränarna. Hem och träna lite på min och mammas nya pilatesboll. Kanske en promenad med mamma på kvällen.
Onsdag: Skolan och sen kanske med Malin Jansson hem och provträna med Väsby. Annars åker jag med mamma dit, om jag inte kan åka med Malin hem.
Torsdag: Träning i skolan. Sen hem och träna med pilatesbollen och en prommis på kvällen.
Fredag: Kanske följa med herrarna till Falun och checka deras match. Eller så ska jag träffa Micis och gå ut med henne.
Lördag: Hem från Falun om jag åker med och kanske ut på kvällen.
Söndag: Packa för att åka hem till pappa och så hem till honom.

Så ser min vecka ut just nu. Blir säkert några ändringar.

Jag håller också på att fixa mitt rum. Eller mamma fixar. Hon har målat för andra gången och har tapetserat min fondvägg och det blir såååååååå jäkla bra. Blir så himla nöjd. Ni får bilder sen!
Tack mamma, älskar dig!
Pöösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0