Vad hände med våren?


Fint eller hur? Eller visst, man ser inte så mycket av den fint snötäckta skogen, men men.. det var fint när jag gick där igenom för att komma till herrarnas träning. Snöstorm var det också. Okejdå, ska inte ljuga, det snöade mycket, så var det!
Visst, jag låter som om jag älskar att snön (äntligen) kommit. Så är det inte, klart det är fint och så, men våren ska börja smyga sig till ett Sverige och Stockholm nu. Det ska inte komma snö. Kanske inte ska vara vår direkt heller, men det ska iallafall inte snöa. Jag blir galen. Vill inte ha snö! Det är kallt. Det är halt. Det blir blött. Och usch bara!
Försvinn snö, försvinn!

Kommentarer
Postat av: Pelle

Hehhe jaa vi är lite udda kanske :p nää man måste ju våga chansa liksom, mycket roligare då :) Trööögboll du är jaao, haha! Men jag ska hjälpa dig sen, det är inte så svårt som du tror ;)

2009-01-23 @ 11:21:19
URL: http://pellepelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0