Trött

Galet trött. Ska försöka mig på att sova. Tror inte att det kommer gå så bra. Somnade nämligen i soffan under Vitoria's Secret Fashion Show. Jobbigt läge! Känner mig sliten fortfarande. Sitter och gäspar var och varannan sekund. Katten ligger bredvid och snarkar. Han har ju fan sovit hela dagen. Han verkar ha ett så underbart liv. Han kan somna på två sekunder och bara dunkar ner sig någonstans och där ska han minsann somna och då gör han det. Jag gillare! Önskar jag själv hade kunnat göra så.

Kollar just nu på Weeds, sjuk jävla serie som jag börjar kolla på. Haha. Den går på 3an, om ni undrar. Dags att dra och fixa mig och sen sova.

Goodnight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0