The Unborn

Igår var jag och pappa i Kista och åt mat och kollade på bio. Vi såg The Unborn, den sjukaste film jag någonsin sett. Den ville ta kål på mig, verkligen. Det är alltså en skräckfilm och jag trodde på ritkigt att jag skulle dö eller nått. Jag satt och höll för min öron och hade händerna framför mina ögon och bara kikade fram. Usch! Pappa satt självklart och garvade åt mig och såg knappt nått på filmen.
Dessutom så kan man inte förklara filmen för då måste jag säga allt och det är både jobbigt och komplicerat. Filmen var bra, dock var jag jääääkligt rädd. Dom som gillar riktiga skräckfilmer borde verkligen se denna!

Just nu väntar jag på att frugan ska slå in signal så jag kan få prata lite med kvinnan. Aja, ska nog börja sminka mig eller nått. Hoppas att Jonte börjar friskna till nu. Stackarn har feber och ont i halsen tror jag. Empan är också sjuk, krya på er!
Ska kila nu. Take care.

Ps. Malin ska flytta till Kramfors och gå på tennisgymnasium där. Jag tycker att det är tråkigt, ritkigt tråkigt. Även fast det är som det är mellan oss just nu. Men...Lycka till Malin, verkligen. I miss u, friend! Ds.


(skäll inte ut mig över denna bild, jag älskar den!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0