Stan med Magge imorgon

Ätit för ett tag sen och nu sitter jag och försöker få Maggie att scanna in massa gulliga bilder på oss från Koru (år 98-99? Kan det ha varit det?). Gick dock inte så bra, ska få dom imorgon istället.
Imorgon ska jag träffa Maggie också och ta en fika med henne i stan. Mys. Hon ska kolla på lite kläder också. Vi andra fattilappar får nöja oss med de gamla trasor vi har, suck! 
 
Imorgon har vi innebandy på morgonen, som jag inte ska vara med på. Har ont i mina fucking hor knän. Ursäkta mina ordval, men det kändes mycket efter det. Jag vet inte vad jag har gjort, men jag tror att jag har stått fel i söndags på matchen. Har iallafall galet ont och ska vila sa moster min. Hon är herrarnas sjukgymnast, för övrigt. Bra jobbat, Åsa!

Nä, dags att fixa med tavlorna som ska upp i rummet och sen ska jag nog knyta mig. Måste orka upp imorgon! Mamma skjusar ju så det är bra. Vi hörs. Pussen


Jag och Magge i somras i Järvsö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0