Solarieöarna

Kom hem för ett tag sen när jag varit på Komet och solat med Julia Skotte. Efter solningen så drog vi hem till Skottes och kollade bio till imorgon, min fölsis. Lite sen fölsis men skitsamma, bättre sent än aldrig som man så vackert brukar säga.
Vi ska se I taket lyser stjärnorna. Hoppas att den är så bra som allla säger att boken är, har själv inte läst den. Vi ska dock kolla i Jakan, tycker inte att det är så bra. Men alla tre ska hem tidigt och det är dom som bjuder så att. Pellepelle ska med också, naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajs!

Dags att sova. Även fast jag inte vill..fast jag borde..orkar inte.. ÅNGEST!! (taget av Jonte! hahaha)
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0