Sjukt?

Världens jävla grej hände mig precis.

Jag hade en barndomsvän vid namn Olivia. Våra föräldrar kände varann sen tidigare och hade varit ute och rest mycket tillsammans. Sen fick mamma och pappa mig och vi umgick med dom fortfarande. Hennes föräldrar heter Anders och Rebecca. Iallafall, vi var där nästan varje sommar (dom bor i Hönö, utanför Göteborg). Tillslut fick Anders och Rebecca en dotter, Olivia. Vi fortsatte vara där på somrarna och umgick väldigt mycket. När dom fick en son så hände det nått och vi slutade umgås. Mamma och Rebecca pratade lite via telefon och så och jag och Olivia skickade brev och sånt till varann, men vi slutade även med det. Nu har vi inte hört av dom på flera, flera år. Jag och min faster var i Göteborg för några sommrar sedan och tänkte åka dit och hälsa på familjen Zackrisson, dock visste vi inte var dom bodde mer exakt. Utom Hönö, men det är liksom som att leta i Järfälla om man inte varit där förut, eller om det var länge sen man var där. Iallafall så tänkte jag och mamma leta upp Rebeccas nummer nu i somras för att hälsa på, vilket inte hände så det blev inte så. 
Nu ska jag komma till saken..
Bara för nåra minuter sen så loggade jag in på bilddagboken (I know, skit hemsida, men fuck you!) och så hade jag fått två "mejl". Tror ni inte att det var från Olivia Zackrisson? Svar: Jo! Jag blev i sånt chocktillstånd att jag trodde jag skulle svimma. 
Det här är vad man får: 
Ursäkta mej, detta kommer låta heelt sjukt och bli inte helt freaked out nu, du vet inte vem jag är. men jag måste få veta om det är du.. så , heter dina föräldrar Tina och Pekka?
du kanske kommer ihåg mig?
Olivia från Hönö(utanför göteborg). Våra familjer träffades på sommaren när vi var mindre. 

Kommer du ihåg? :) 

Är inte det heeeelt sjukt? Jag har inte pratat med tjejen på kanske 6-7-8 år och hon känner igen mig på bara ett par bilder och skriver till mig. Jag blev så choackad och rädd men samtidigt så förbannat glad. Hon va ändå en av mina bästa och äldsta vänner! 
Var tvungen att springa in och väcka mamma. Haha. Hon brast ut och ba vaaaaaaaaa? Lägg av? Skojaar du? Hahahaa. Måste sova nu godnatt. 
Haha sjuk morsa! 
Äsch, måste också sova. Puss och hej 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha (: Jag hade inte pratat med två av mina barndomsvänner på jättelänge (dom är syskon), och sen när jag var på Teneriffa och var ute och gick på kvällen så gick deras familj förbi haha.

2009-01-07 @ 13:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0