Nyår 2008

Mår som jag förtjänar!
Riktigt sick kväll igår haha. Började med lite käk hos mig, jag och Moa. Lite föra och sen ta oss mot Orminge där Alex och Fredrik Aronsson hade fest. Resan dit tog ju en evighets-evighet och vi tröttnade nästan på bussen från Slussen till Orminge. Dock taggade vi till när vi var framme och träffade Alex. Vi kommer in till Alex och där sitter det 13 jävla killar och super haha. Galet, är min tolkning! Vi satte oss ner och snackade lite och knäckte några cider och kom igång. Sen började det ösa in folk och vid 23.45 gick vi ut på en parkering och ställde upp alla raketer, räknade ner och dom for upp i luften. Sjukt mysig stämning då.
När vi kom till huset igen blev det bråk och grejer och folk blev utkastade hit och dit. Bara jag, Moa, Alex, Aron (Fredrik), Joppe, Christian, Mateo, Blomberg och Sanna kvar. Tog inte lång tid innan Mateo, Blomberg och Sanna drog vidare till krogen, tror jag.
Sen var vi andra igång med supandet igen, helt sjukt! Fattar varför jag mår som jag gör idag.

Nicklas kom hem inatt också. Pratade lite med han, dock somnade han rätt fort. Inte så konstigt kanske. Killen har varit i Thailand, den jävlen :) Ska nog prata mer med han idag.
Jag pratade också en hel del med Sebbe. Vi hade ioförsig lite svårt att kommunicera sådär på nattkviste, och det är jag inte förvånad över. Karaten tog över oss båda kändes det som. Jag låg i någon jävla säng och hörde knappt hälften av vad han sa och tvärtom.

När jag pratat klart gick jag ner och vi alla somnade sådär runt 04.30 - 05.00. Vaknade av mammas sms imorse och gick på toa. Somnade om igen till 12.30 och gick och hämtade vatten. Somnade sedan om till 13.00. Då kollade vi på tv och jag och Moa tog bussen 14.15. Jobbigt läge, höll på att missa bussfan och då hade jag nog stannat hos fam. Aronsson tills mamma kom och hämtade mig. Kom till Slussen och fick flipp på att varenda jävel glodde som fan på att man kommer med gårdagens festkläder och ser ut som ett trash! Dock var jag inte den ända som såg ut som det.

Nu är jag trött. Ska bara vara hemma och mysa ikväll. Orkar inte dra eller göra någonting. Är så grovt sliten! Ska kolla på Victoria's Secret Fashion Show och Day after tomorrow och sen prata med Nicklas och Niclas.

Ska äta nu. Galet inlägg, skiter i. Måste inte läsas! Pusseeennnn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0