Ny vecka, nya tag

Jahapp.. då sitter jag och väntar på ork att packa mina väskor för att flytta till pappa. Vad hände? Vad tog all ork vägen? Tror att det försvann i solariet. Ibland är det verkligen så galet skönt att lägga sig i ett varmt solarium och bara somna in. Gosh! 

Nej, denna vecka ser ut att vara rätt jobbig. Mycket att göra. Måste fixa mig ett jäla sommarjobb, annars kommer jag aldrig ha råd med ett skit i sommar. Måste jobba häcken av mig. Dels för att hitta ett jobb och dels på själva jobbet, om jag får det! 
Men det är en ny vecka med nya tag. Bara att ladda om ikväll och inatt och sen ge gärnet från start, imorgon.

Jag har nog hittat min ork till packning nu. Kanske bra att börja då medans jag ändå har lite ork. Mamma pallante ha kvar mig här längre.
Jag ska också vara hos pappa i två veckor nu. Har bytt till det, är hos mamma två veckor efter. Är två hos både mamma och pappa, tror att det är much better!

Nej, måste kila. Pööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0