Mys i stan

Kom hem från stan för nåra timmar sen. Mysigt värre! Vi fikade på Coffeehouse by George och sen gick vi runt i lite affärer. Jag köpte ett par snygga jeans från Gina och Magge kollade på en gullig kofta.

Efter stan åkte jag till herrarnas träning och fick skjus hem av mamma. Sen åkte vi och lämnade Empans skor som jag lånat och jag fick tillbaka mina som stått där. Och som jag saknat dom!

Wille kom precis, han kastrerades idag. Stackarn, han är alldeles dåsig efter narkosen. Plus att han är helt ovan, stackarn! Men äsch, han klarar sig nog.

Ska fixa i mitt rum nu. Tjing!

   
(Tryck på bilderna för att få dom större. För er som inte fattar!)

Kommentarer
Postat av: Anna

va mycket du träffar magge nu för tiden! :) <3

2009-01-24 @ 11:54:02
URL: http://annabanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0