Jag tycker att det är dåligt

Såg nyss på nyheterna att de som använder slöja kommer inte få gå i skolan om dom inte slutar att använda slöjan. Jag tycker bara att det låter helt sjukt. Det är deras religion. Får dom inte använda slöja, varför låter vi då dessa (förlåt, kanske låter otrevligt. Och jag är inte razist bara för att jag säger såhär! ) invandrare i Sverige?
Såg nu dock att det bara är dom som använder sån där slöja där man bara ser ögonen, kallas typ nikab eller nått. Jag förstår inte hur folk tänker ibland. Är det så jäkla farligt?
En lärare säger att man sitter och pratar med en svart vägg och det kan vara jobbigt för killarna i klassen. Jag blir galen!
Det är så tokrätt att dom kämpar och kämpar, inte fan ska dom behöva ta bort slöjan. Jag, personligen, tycker att det känns riktigt töntigt.
Den skolan, rektorn och regeringen, skärpning för fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0