Innebandy i Linköping

Är precis hemkommen från Linköping där jag varit och kollat på innebandy med Maggie. Herrarna lirade mot AIK. Dock förlorade dom och det var ju synd, men ingen var strörre ledsen på hemresan. Galet roliga busseresor med dom. Sjuka killar dom dära! Vi hade lite allsång, frågesport och filmtittande.

Kollar på ishockeyn, det är ju för fan J-VM. Oscar Möller lirar (Calle Möllers bror). Ska dock sova nu. Upp imorgon och så ska jag och mami iväg till IKEA och kolla på lite grejer till mitt rum. Kanske kolla nya tapeter och färg och sånt. Ska nog möta Moa en snabbis och prata lite. Inte sett henne på två dagar nu, absurt!

Längtar tills på Onsdag. Herregud! Taggad till tusen. Förfest hon Englund och sen ska vi ut. Hihihi, fucking längtar!
Ge.Mig.Onsdag.Nu!

Sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0