I taket lyser stjärnorna

Igår var jag på bio med Amanda Skotte, Julia och Pelle. Vi såg I taket lyser stjärnorna. Skit bra film. Inget för er som inte kan visa känslor, eller som rättare sagt inte vill visa känslor. Jag grät skit mycket, och filmen var jättebra!
Sen gick vi till bussarna och väntade på våran buss skitlänge. Dock gick vi upp till tågen för det var så galet kallt ute. Amanda, Jullan och Pelle drog mot stan och jag åkte hem. Skönt.

Idag var jag och Amanda (Swenzén) på BUL1s ledarutbildning i Kallhäll. Det var skitkul och vi fick lära känna massa sköna ledare i Järfälla. Vi fick lära oss massa roliga övningar och hur man är en bra ledare och hur man ska lära barn innebandy osv. Kanske var bra för mig och Amanda att gå på utbildningen för vi annars hade vi nog varit fett keffa ledare. Vi satt och garva åt det när vi åt för att allt dom sa var ju bra grejer, och vi hade tänkt oss massa annat haha. Fast nu vet vi ju hur vi ska hantera detta och det kommer nog gå bra.
Vi ska ta hand om 14 små killar på sju år. Härligt tycker vissa, och mindra härligt tycker andra. Jag håller mig nog lite mitt emellan. För visst är det härligt med små sjuåringar? Men sen när man spånar vidare och kommer på att det inte bara är en gullig liten sjuåring man ska ta hand om, i en timme och en kvart varje söndag i nått/nåra år, utan att det är 14 så börjar man tänka om lite. Iallafall jag. Dock så har ju jag och Amanda "erfarenhet" av detta. Haha, erfarenhet kommer nog inte Amanda hålla med om, men vi var ledare för ungar i ungefär samma ålder på höstlovet. Vi dog ju typ efter en dag, men det var mys. Dom var ett skönt gäng och jag tror att dom här barnen också är det.
 
Nej, dags att sova och vila upp sig inför morgon dagen. Efter träningen ska jag hem och duscha och sen träffa Empan. Hoppas att vi ska sola, I have to. Känns som all brunhet försvinner, är inge brun längre!
Juste, jag tänkte lägga in bilder från igår också. Men jag hittade inte sladden till min kamera. Hihi, slarvpelle, i know!
Men ni får en bild när jag äter upp och våldtar Amanda på Örebrocupen 05(?) istället.


Jag älskar dig, Amanda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0