I brist på annat 1..

Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg för sms
3. Stanna när du räknat till tio och skriv meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Vart ska vi mötas då?
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Haha sorry Tuck somna <3<3
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Så ere haha
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Nu är jag vaken :) Haha fan jag skulle ringa upp när det las på men jag slockna fan direkt.. Sorry :(
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Hemma :)
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Okejokej. Så bra. Jo det har jag. Var det något?
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Va? Med du, han kommer nog :) han tar i sånna fall med sig några polare, är det okej? <3
8. Vad vill du höra mest av allt
Men jag vågar inte. Snälla <3
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Haha okej men jag säger kanske, kan inte svara just nu :)
10. Din romantiska replik? 
 Okej nicenice...Japp :D
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Hahahhaha jo lillen :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0