Första lönen

Det har varit chill i skolan idag. Förutom engelska förhöret. Jag failade på sista frågan. Faaaan! Fast det vara bara två frågor. Ganska bra. Visst?

På vägen hem pratade jag med Jonathan lite och vi snackade om förhållanden och sånt shit. Det har tydligen precis tagit slut med hans tjej och jag fick agera lite Dr Phil där. Det gick ju helt okej, han tyckte att det kändes bättre att prata om det och det var ju det som var meningen. Så nog lyckades jag. Hoppas det ordnar sig, vännen!

Inge bättre i halsen, eller nu kan jag ju äta. Men jag har fortfarande lite ont och halsmandlarna är stora som golfbollar. Doesn't feel så där great. Sjukhuset imorgon kanske? Fast imorgon har jag ju en jäkla massa planerat. Ska med Moa från skolan klockan två på ett viktigt "möte", sen med henne till tandläkaren och sen ska vi plugga på den sjuka Natur uppgiften vi fick. Sen hem och dela min reklam. Juste, apropå reklamen så fick jag min lön idag. Lööööööö 521 kr! Inte dåligt inte. Hehe, känner mig bra faktiskt!

Har inte så mycket mer att säga. Väntar på att mamma ska ringa/smsa mig för att hämta mig och sen åka hem till henne och hjälpa henne med att måla om mitt rum. Pappa är inte hemma. Han är hos hans brud typ. Brukar inte komma därifrån förän sent.

Dags att dra nu. Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0