.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Japp, massa saker
Vilka länder besökte du?
Thailand, Finland och Spanien
Är det något du saknade år 2008 som du vill ha år 2009?
Pojkvän, en resa till Thailand
De stunder från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Thailand med mamma och Tilda, Danny (tyvärr), Mallorca och Moa såklart 
Vad var din största framgång 2008?
Jag vet inte
Största misstaget?
Att släppa Mathilda
Var spenderade du mest pengar?
Krök och kläder
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla mina vänner och familj
Gjorde någonting dig riktigt ledsen?
Japp. Många saker har gjort mig väldigt ledsen
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Flera stycken. Men mest Bartender - T-Pain och Akon, tror jag av en viss anledning
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och
Vad önskar du att du gjort mer?
Brytt mig mera om vissa personer. Sparat mer pengar
Vad önskar du att du gjort mindre?
Ingenting mindre, men saker jag inte borde ha gjort
Något du önskade dig och fick?
Japp
Något du önskade dig men inte fick?
Japp
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, flera saker
Vem saknade du?
En person som betydde mest för mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0