En livlig middag hos mormor

Det var en jävla massa barn och en jävla massa skrik hos mormor idag. Fick nästan ont i huvudet. Vi åt iallfall gott. Fick kyckling med potatiskroketter och Joel säger:
Jag vill ha sånna dära..ehm ehm.. sånna dära...ehm
Potatisar?
Frågar mamma
Nej, sånna där..ehm jag gillar inte potatisar sådära mycket..
säger Joel
Köttbullar? Frågar mamma
Jaa, jaaa sånna där köttbullar  och så skuttar han in i köket, med mamma efter sig.
Hur många köttbullar vill du ha då Joel? Frågar mamma
ALLA!!! skriker Joel och mamma lägger upp tre stycken. Alla är ju lite för mycket för den lilla magen kanske. Så när mamma ger honom tallriken skriker han att han inte vill ha sånna.
Jag vill ha sånna dära.. så pekar han på potatiskroketterna. Juste, korkade mamma, det ser ju ut som köttbullar!

Efter maten var det efterrätt och sedan fiskdamm. På fiskdammen så trodde jag på riktigt att jag skulle dö. Det var ju i "storleksordning" så dom minsta fick ju börja och så vidare. Min tur var efter Sanne, och Sanne fick en vante innan hon fick sin godispåse. När det var min tur så frågar mormor vem det är som ska få godis och jag svarar Jennifer. Så när mormor drar i spöt så ska jag dra upp snöret och får upp en låtsas kuk, inte en dildo men en låtsas kuk. Jag garvade så jag dog. Fyfan! Och Anna är ju så rolig och säger liksom: Men gud, har mamma en såndär hemma. Usch vad äckligt! Hahahah.

Är iallafall hemma. Kollar Zorro med mamma och Wille. Ska försöka lägga mig tidigt. Lär ju bli en lång natt imorgon. Ska kila nu. Puss och knull


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0