Dm och Ikea

Jo surrni, vi gick vidare från Dm och herre vad bra vi var. Första matchen var enkel, vi vann mot Jakobsbergs gymnasium med 6-1. Kändes bra. Och ja, vi tog med oss samma inställning till matchen efter som dock var lite svårare. Den var mot Ubg. Fast det gick bra, vi vann med 3-1.
Efter matcherna fick Moa och Emmelie skjus hem och jag tog en dusch. När jag och mamma ätit mat så begav vi oss till Ikea där vi hittade massa grejer till mitt rum. Tillexempel; en hylla, en spegel, blommor och ramar.

Nu ska jag och mamma dricka lite te och kanske sätta upp lite foton på väggen. Yippi! Mitt rum blir så fint!


Här är blommorna. Bara det ni får se, för Magge får fortfarande inte se mitt rum förän det är helt klart eller innan hon kommer hit. Dock tycker jag att det blev lite fint med rosa blommor eftersom då skär det av det bruna och beiga lite. Hoppas att Amanda gillar färgen på mina nya flowers också. Hon älskar ju trots allt rosa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0