Deprimerad? Ångest?

Jupp. Jag snackar om skolan. Sitter här med min kära vän Magdalena och hon tjatar om att hon har ångest och är deprimerad över onsdag, då hon börjar skolan. Hehe, måste bara påpeka att kvinnan har, tur som hon har, matte på onsdagmorgon. Congratz' my dear! Känner verkligen skadeglädje till lilla dig, då jag själv börjar på fredagen med lite chill och sen börjar väl antagligen allvaret på måndag. En heeeeeeeeel veckas lov till. Sorry hjärtat att jag behövde ta upp detta i min blogg, but I don't give a shit just nu. Jag nöjer mig med en veckas lov till då.
Puss på dig Maggie, du vet att jag skämtar och tycker om dig ändå. Men det är mitt, ditt och Emils lilla interna skämt vilka som slutar först och börjar sist på lov (oftast sommarloven). Haha, just nu börjar jag knapra in på era sjumilakliv. Jag har ju alltid haft otur med det där om att sluta tidigt och börja sent, men nu jävlar.
I'm the best, just nu. Så puss på dig!


När jag redan börjat vara lite taskig, så kan jag lika gärna fortsätta. Det här är då Magge och jag från Sälen förra året. Inte världens hetaste. Men det skiter jag i, (VI) bjuder på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0