Dagens!!

Sjukaste dagens-upplevelse idag efter innebandyn. Kanske inte så jälaaaa kul som alla tror att det kommer vara men det var så jääääkla kul när det väl hände.

Det var efter innebandyn och jag och Moa gick ner till utgången för att gå till bussen, men innan var jag tvungen att gå på toa. Så jag går till toan och ska öppna dörren och när jag gör det så hoppar Mari fram och skrämmer mig. Då skriker jag och vänder mig om och springer (verkligen springer) till dörren och börjar asgarva. Tårarna rann och jag trodde att jag skulle dö, dels för att jag garvade så mycket och dels för att jag blev så rädd. Sen när jag väl gick på toa så började  jag skratta när jag kissade och Maris syrra Malin ba Jennifer vafan garvar du åt? och jag bara garvade och garvade. HAHAHHA

Det var faktiskt kul!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah de var stört roligtXD din min var obeskrivligXD

2009-01-29 @ 17:43:07
Postat av: MAri*

hahah de var stört roligtXD din min var obeskrivligXD

2009-01-29 @ 17:43:49
Postat av: malin aanerud

haha det var dagens ;)

2009-01-29 @ 17:44:04
Postat av: Jennifer

Tyst på er båda, det var faktiskt inte kul. trodde jag skulle döööö!! HAHAHHA ;)

2009-01-29 @ 22:18:31
URL: http://youneverwalkalone.blogg.se/
Postat av: malin aanerud

hahahhaa! ;) jo jag hörde allt om din min haha!

2009-01-29 @ 22:56:51
Postat av: malin aanerud

hahahhaa! ;) jo jag hörde allt om din min haha!

2009-01-29 @ 23:05:49
Postat av: Jennifer

Passa dig Malin hahahah ;)

2009-01-30 @ 16:48:35
URL: http://youneverwalkalone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0